Vsaka uspešna zgodba ima svoj navdihujoč začetek. Naš sega v leto 1992, ko je ustanoviteljica in lastnica Barbara Novinec že takrat dobro vedela, da nikoli ne moremo ponuditi preveč znanja, kvečjemu obratno. In to za našo jezikovno šolo drži vse od njenih pričetkov.
Čeprav tudi toliko let kasneje naša ciljna publika ostajajo predvsem otroci, saj smo specializirani za programe zgodnjega učenja angleškega jezika, pa se je ponudba naših programov vseskozi širila.
Skriti ob zeleno oazo mestnega okolja svoja vrata odpiramo za vse generacije, ki si želijo pridobiti jezikovno znanje na nadstandardni način. Naša ekipa pedagogov zna vsakogar voditi preko jezikovnih preprek in spodbujati jezikovno samozavest.
Zagovarjamo trditev, da ni univerzalnega pristopa k učenju tujih jezikov in zato se trudimo našim tečajnikom prilagoditi ne le časovno, temveč zanje izbrati pristop, ki jim omogoča uspešen napredek ob njim ustreznem tempu.
Ker našo jezikovno šolo že obiskujejo otroci tečajnikov iz naših pričetkov, to dokazuje, da je naložba v učenje jezikov uspešna, če jo zaupamo tistim, ki bodo naše jezikovne potenciale prepoznali in trajno razvijali.
Hvala vsem dosedanjim in prihodnjim BIP-ovcem, da smo lahko vaša prva in prava izbira.
Smo mala jezikovna šola z veliko uspehi, visokimi ambicijami in ogromnim srcem za naše tečajnike. Trdno verjamemo, da znanje tujih jezikov predstavlja naložbo v vašo prihodnost.
Lastnosti, ki nas opišejo in nas delajo neverjetne:
BIP-ovci smo skozi dolgoletne izkušnje poučevanja tujih jezikov razvili metodo EPI, ki našim učencem zagotavlja napredno učenje tujega jezika od predšolskih do zaključka srednješolskih programov na način, ki je vsakemu učencu »pisan na kožo«.
Metoda EPI je način globalnega učenja, ki temelji na načelih NLP (nevrolingvističnega programiranja). Poudarek je na odkrivanju in razvijanju lastnih sposobnosti učencev, upoštevajoč različne učne tipe slednjih (vizualni, avditivni, verbalni, itd.).
Metoda EPI dosega sproščen odnos do učenja, saj učenje z izbiro pravega pristopa poteka »nezavedno« in tako posnema uspešne vzorce učenja iz zgodnjega otroštva. Učenje preko različnih medijev (igra, glasba, govorica telesa, humor) povečuje sposobnost koncentracije in pripravljenost za učenje, predvsem pa krepi jezikovno samozavest.
V pozitivnem in spodbudnem učnem okolju mora biti poučevanje tujega jezika veliko več kot samo nizanje jezikovnih struktur. BIP-ovi pedagogi z večletnimi izkušnjami dela po metodi EPI prepoznavajo sposobnosti v vseh učencih in za vsakega posebej odkrijejo pravi pristop učenja. Tako pridobljeno znanje je trajnejše, učenci pa tekom večletnega obiskovanja naših programov pridobivajo jezikovno samozavest, ki je pomemben del osebne odličnosti.
Zakaj stojimo za uporabo metode EPI:
Tia Prajs
Jan Stanič
Maša Hrovatin
Anja Antič
Ajda Drofenik
NTC sistem učenja temelji na spoznanjih o razvoju in delovanju možganov (o nastajanju in utrjevanju možganskih povezav oziroma sinaps med nevroni) v času najintenzivnejšega razvoja otroka.
Gre za program učenja tujega jezika, ki:
Namen uporabe NTC sistema je v spodbujanju razvoja učnih potencialov otrok z izbranimi igralnimi dejavnosti na osnovi sodobnih nevrofizioloških in psiholoških spoznanj, ki kažejo, da se možganske povezave vzpostavljajo od otrokovega rojstva do približno 12. leta starosti. Ugotovljeno je, da je izjemnega pomena, da v tem občutljivem obdobju otroke sistematično spodbujamo k dejavnostim, za katere je dokazano, da prispevajo k razvijanju in utrjevanju možganskih povezav.
BIP-ov pedagoški pristop:
BIP-ov pedagoški pristop:
BIP-ov pedagoški pristop
Politika zasebnosti / Pogoji uporabe / Izdelava spletne strani: www.dts.si